donderdag 17 maart 2011

UB @ RU

Als je volgers zich gaan roeren, dan is er iets mis. De helft van mijn volgers klaagt over mijn inactiviteit (en de andere helft is misschien zelfs al wel afgehaakt ...).

Dan moet er een update komen. En die update is er!

Eergisteren ben ik in Nijmegen naar de UB geweest om daar een keuze te maken uit mijn eigen voorselectie. En dat is goed verlopen.

Ik heb mijn keuze kunnen maken, met als gevolg dat ik toch behoorlijk wat aangepast hebt aan de opzet.

De mensen van de UB waren vriendelijk en behulpzaam.
Ik had binnen no-time een dagpas met uitleg waar ik op de computers boeken kon aanvragen (dus niet in de oude cataloguszaal, waar ik gewoontegetrouw naar toe liep).
De portier was zo vriendelijk mijn kluisje te openen omdat ik iets verkeerd had gedaan met de code (het kluisje zelf had ik wel onthouden. Ik had ook meteen het kluisje helemaal rechtsboven in de hoek gekozen).
In de tijdschriftenzaal mocht ik lekker een stoel aanschuiven om niet met al die boeken te hoeven sjouwen.
En de man in de Bijzondere Leeszaal kwam me mijn vergeten rijbewijs achterna brengen.
Kortom: service!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten